עיצוב המרחב הקמעונאי, העקרונות חשובים
אומנות עיצוב המרחב הקמעונאי ומדע עיצוב המרחב הקמעונאי הם למעשה שני צדדים של אותו מטבע. מצד אחד, העיצוב מורכב מסט ברור של צרכים ודרישות טכניות ומעשיות. מצד שני, בלי פן אומנותי, נקבל מקום בלי נשמה...
אומנות עיצוב המרחב הקמעונאי ומדע עיצוב המרחב הקמעונאי הם למעשה שני צדדים של אותו מטבע. מצד אחד, העיצוב מורכב מסט ברור של צרכים ודרישות טכניות ומעשיות. מצד שני, בלי פן אומנותי, נקבל מקום בלי נשמה...
קו התפר העדין שבין אדריכלות פנים לבין מיתוג מסחרי בכלל ומיתוג קמעונאי בפרט לא תמיד ברור. שאלות כמו מהי חלוקת התפקידים, מהם תחומי האחריות ובעיקר שאלת הערך המוסף שכל אחד מביא לפרויקט, נשאלות באופן...
מרדכי גולדפרב התחיל את הקריירה שלו בתחום מסחור החזותי לפני 20 שנים, עוד לפני שהתחום הוגדר בשם. בגיל 22 הוא התחיל לעבוד כמנהל ברשת ZARA אבל מהר מאוד גילה את האהבה האמיתית שלו – הויזואליזציה...
עיצוב המרחב הוא דרך של מותגים לנהל שיחה עם לקוחות בנקודת המפגש המשמעותית באמת. מאחורי כל פרויקט וכל החלטה עיצובית מסתתרים עקרונות מנחים, שיקולים ודרכי חשיבה שעוזרים לנו לבטא את ערכי המותג ולמצות...
דיגיטל ופיזיקל נפגשים במרחב אינטראקטיביות לצורכי חוויה, למידה ורכישה בעולם של מסכים, תנועה, סבלנות קצרה והפרעת קשב גדולה, הדיגיטל הולך ותופס מקום מרכזי גם בעיצוב המרחב. מסכים ומקרנים מעבירים כבר...